• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden en retourneren

Op deze pagina vindt u alle informatie over de verzending of het retourneren van uw bestelling. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar +31(0)40-2988980.

Verzendmethoden
De webwinkel iPadkarshop.nl maakt gebruik van pakket diensten van PostNL, UPS, Interlink/ DPD of DHL. Palletverzendingen worden met een pallettransporteur verscheept. 

Brievenbuspost
Wanneer het product in een brievenbusdoosje past zal het worden verzonden als brievenbuspost. Een brievenbusdoosje past precies door de brievenbus en beschermt de inhoud goed. U hoeft niet thuis te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen. Brievenbuspost is niet te traceren met een track en trace nummer.

Pakketpost
Past het product niet in een brievenbusdoosje of bestelt u meerdere producten, dan zal uw bestelling worden verzonden als pakketpost. U ontvangt een track en trace code per e-mail zodat u uw pakket kan traceren. In de verzendbevestiging staat hoe en waar de zending gevolgd kan worden. Wanneer u na 4 dagen nog niets heeft ontvangen neem dan contact met ons op. Het kan één werkdag duren voordat de eerste status via de code opvraagbaar is. Begint de code met 1Z, klik hier om naar de website van UPS te gaan om uw pakket te volgen. Heeft de code alleen cijfers, klik hier om naar de website van Interlink te gaan om uw pakket te volgen.

Verzendkosten
De verzendkosten staan vermeld in de winkelwagen en op de factuur. 

Levertijd
Wanneer u op werkdagen voor 13.00 uur een bestelling plaatst bij iPadkarshop.nl en betaalt via iDeal, Creditcard of Paypal dan wordt de bestelling binnen 24 uur verwerkt.  Voorraadartikelen worden binnen de aangegeven levertermijn verzonden. Wanneer de levertijd onverhoopt verkeerd stond aangegeven ontvangt u eenbericht hierover. Is uw bestelling niet binnen de aangegeven levertijd afgeleverd, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar +31(0)40-2988980.

Ontvangst van een defect of beschadigd product
BELANGRIJK! Controleer bij ontvangst altijd de buitenzijde van de verpakking en meld vuil, beschadigingen of onvolkomenheden altijd bij de bezorger en zorg ervoor dat er een aantekening wordt gemaakt. Bewaar beschadigde verpakkingen altijd tot u zeker bent dat de inhoud onbeschadigd is. Doet u dit niet dan tekent u voor ontvangst in goede staat en kunnen transportschades in sommige gevallen niet worden geclaimd. 

Wanneer het product bij ontvangst defect of beschadigd is, bijvoorbeeld door het verzenden, dient u dit direct na ontvangst en uiterlijk binnen 2 werkdagen per e-mail en/ of telefoon aan iPadkarshop.nl te melden. Indien mogelijk ontvangen wij enkele foto's van het defect of de beschadiging.

Na het melden van het defect of beschadiging wordt een ander product (onderdeel) verzonden met retourinstructie, of een reparatie uitgevoerd. 

Retourneren

Als u uw aankoop wilt retour sturen kan dat zonder opgaaf van reden binnen 14 kalenderdagen. Vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om het product retour te sturen (vergeet niet het retourformulier toe te voegen). Artikelen zoals oordopjes en in-ear-headsets kunnen om hygiënische redenen niet geruild worden (indien de verzegelde verpakking geopend is). Producten dienen in best mogelijke staat retour gestuurd te worden (bij beschadigingen kunnen kosten in rekening worden gebracht) en in de indien redelijkerwijs mogelijk originele verpakking retour gestuurd te worden. Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is.

Op retouren dienen wij helaas 25% restocking fee te berekenen.

Een verkeerd product ontvangen

Bravour® streeft een hoge leverbetrouwbaarheid na. Wij beogen foutloos uw bestellingen te versturen, maar helaas kan het in uitzonderlijke situaties voorkomen dat we een verkeerd product naar u hebben opgestuurd. Neem dan z.s.m. contact met ons op via telefoon, chat of email. Wij willen u vriendelijk vragen om een foto te maken van de pakbon en het verkeerd ontvangen product. 

Wij lossen het dan zo spoedig mogelijk voor u op.
Momenteel wordt 99,8% van al onze bestellingen foutloos bezorgd.

Een product omruilen

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een verkeerd artikel heeft besteld en dit wilt omruilen, dit is natuurlijk geen probleem. U stuurt uw bestelling retour met het retourformulier. U kunt zelf het juiste artikel via de site bestellen. Zo heeft u snel het juiste product in huis. Bij ontvangst, in goede staat, van uw retourzending in ons magazijn, wordt het bedrag inclusief verzendkosten van uw eerste bestelling teruggestort. De retourkosten (de verzendkosten naar ons magazijn) zijn voor uw eigen rekening.

Retouradres voor (zicht)retouren

Bravour®
t.a.v. Afdeling Retouren o.v.v. ordernummer en evt uw contactpersoon, indien van toepassing

De Rijn 7c | 5684 PJ | Best | Nederland

+31-(0)40-2988980

[email protected]

 

Een terugbetaling verwachten?

Indien u de bestelling heeft betaald, dan kunt u het betaalde aankoopbedrag (inclusief verzendkosten voor de heenzending en betalingskosten indien van toepassing) zo spoedig mogelijk teruggestort zien, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen ná de aanmelding en ontvangst van uw retour of annulering op uw rekening verwachten (hiervoor wordt een creditnota aangemaakt).