• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden en retourneren

Op deze pagina vindt u alle informatie over de verzending of het retourneren van uw bestelling. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar +31(0)40-2988980.

Verzendmethoden
De webwinkel iPadkarshop.nl maakt gebruik van pakket diensten van PostNL, UPS, Interlink/ DPD of DHL. Palletverzendingen worden met een pallettransporteur verscheept. 

Brievenbuspost
Wanneer het product in een brievenbusdoosje past zal het worden verzonden als brievenbuspost. Een brievenbusdoosje past precies door de brievenbus en beschermt de inhoud goed. U hoeft niet thuis te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen. Brievenbuspost is niet te traceren met een track en trace nummer.

Pakketpost
Past het product niet in een brievenbusdoosje of bestelt u meerdere producten, dan zal uw bestelling worden verzonden als pakketpost. U ontvangt een track en trace code per e-mail zodat u uw pakket kan traceren. In de verzendbevestiging staat hoe en waar de zending gevolgd kan worden. Wanneer u na 4 dagen nog niets heeft ontvangen neem dan contact met ons op. Het kan één werkdag duren voordat de eerste status via de code opvraagbaar is. Begint de code met 1Z, klik hier om naar de website van UPS te gaan om uw pakket te volgen. Heeft de code alleen cijfers, klik hier om naar de website van Interlink te gaan om uw pakket te volgen.

Verzendkosten
De verzendkosten staan vermeld in de winkelwagen en op de factuur. 

Levertijd
Wanneer u op werkdagen voor 13.00 uur een bestelling plaatst bij iPadkarshop.nl en betaalt via iDeal, Creditcard of Paypal dan wordt de bestelling binnen 24 uur verwerkt.  Voorraadartikelen worden binnen de aangegeven levertermijn verzonden. Wanneer de levertijd onverhoopt verkeerd stond aangegeven ontvangt u eenbericht hierover. Is uw bestelling niet binnen de aangegeven levertijd afgeleverd, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar +31(0)40-2988980.

Ontvangst van een defect of beschadigd product
BELANGRIJK! Controleer bij ontvangst altijd de buitenzijde van de verpakking en meld vuil, beschadigingen of onvolkomenheden altijd bij de bezorger en zorg ervoor dat er een aantekening wordt gemaakt. Bewaar beschadigde verpakkingen altijd tot u zeker bent dat de inhoud onbeschadigd is. Doet u dit niet dan tekent u voor ontvangst in goede staat en kunnen transportschades in sommige gevallen niet worden geclaimd. 

Wanneer het product bij ontvangst defect of beschadigd is, bijvoorbeeld door het verzenden, dient u dit direct na ontvangst en uiterlijk binnen 2 werkdagen per e-mail en/ of telefoon aan iPadkarshop.nl te melden. Indien mogelijk ontvangen wij enkele foto's van het defect of de beschadiging.

Na het melden van het defect of beschadiging wordt een ander product (onderdeel) verzonden met retourinstructie, of een reparatie uitgevoerd. 

Retourneren van een product dat niet naar wens is/ wettelijke retourtermijn
U heeft na ontvangst van uw bestelling een wettelijke bepaalde zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze periode mag u het product zonder opgave van reden retour sturen naar iPadkarshop.nl. Uiteraard stellen wij het wel op prijs om te horen wat de reden is van het retour sturen bij het aanmelden van de retour.

De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product bij u is afgeleverd. U kunt het product alleen retour sturen indien het ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking zit. U ontvangt het gehele aankoopbedrag met de betaalde verzendkosten terug.

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor diegene die het artikel retourneert. Wanneer u wilt dat wij de verzending verzorgen dan doen wij dat natuurlijk, wij brengen hiervoor kosten in rekening die niet hetzelfde hoeven te zijn als de verzendkosten die betaald zijn voor het ontvangen van de zending. 

Na ontvangst van het product zullen wij binnen 14 dagen het volledige bedrag inclusief verzendkosten retourneren via de gebruikte betaalmethode. De verzendkosten en het risico voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening. Waneer goederen beschadigd terugkomen ontvangt u van ons eenvoorstel alsnog de producten terug te ontvangen, of de kosten voor reparatie/ vervanging van beschadigde delen in te houden op het retourbedrag.  

Producten die op maat zijn gemaakt voor u door iPadkarshop.nl vallen buiten de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Deze producten kunt u niet retour sturen.

Retourneren van een defect of beschadigd product (binnen garantietermijn)
Op alle producten van iPadkarshop.nl zit de wettelijke garantie van 6 maanden, de meeste merken van iPad karren, boxen, koffers en accessoires geven een langere garantie dan 6 maanden, bijvoorbeeld 1 of 2 jaar. Indien dit het geval is kunt u hier aanspraak op maken. Voorwaarde is dat u op een normale wijze en volgens de gebruiksaanwijzing gebruik heeft gemaakt van het product.

Bij de reclamatie worden afspraken gemaakt hoe de defecte goederen worden vrvangen of gerepareerd. 

Het retouradres van iPadkarshop.nl is:

TE Webshops BV
My Sleeve iPadkarshop.nl

Zandven 2b
5508 RN Veldhoven
Nederland